Чи допоміг ваш візит на сайт покращити сприйняття бренду Libresse?

Дякуємо за відповідь!

Libresse

Як один із провідних брендів засобів захисту для жінок, Libresse знає, що відчуття комфорту й упевненості в собі неможливе без відчуття безпеки та надійності, оскільки не можна дозволяти обставинам перешкоджати вам реалізовувати свої плани. Ось чому Libresse прагне допомагати жінкам продовжувати жити повним життям і розширювати свої горизонти завдяки продуктам, створеним дарувати впевненість у собі. 
 
Libresse пропонує широкий вибір жіночих прокладок з потрійним захистом від протікань, щоденні прокладки унікальної форми, які повторюють контури тіла, та продукти, створені для догляду за інтимними зонами, завдяки яким ти можеш без остраху насолоджуватися життям щодня незалежно від того, чи є в тебе місячні.

Насолоджуйся кожним днем! Живи сміливіше!

Essity, наша материнська компанія

Essity — світовий лідер з виготовлення гігієнічних продуктів і переробки деревини. Група компаній займається відповідальною розробкою та виробництвом засобів особистої гігієни, тканин і продуктів із деревини. Ринки збуту охоплюють близько 100 країн, а продукція представлена під багатьма потужними брендами, включаючи провідні світові торгові марки, такі як TENA і Tork, а також регіональні бренди Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda та Zewa. Як найбільший приватний власник лісу в Європі компанія Essity приділяє особливу увагу відповідальному керуванню лісовими ресурсами. У Групі компаній працює близько 44 000 осіб. Продажі у 2015 році становили приблизно 115 мільярдів шведських крон (12,3 мільярди євро). Компанія Essity була заснована в 1929 році, її головний офіс розташований у Стокгольмі, Швеція, і вона представлена на біржі NASDAQ OMX, Стокгольм.

У Великій Британії та Республіці Ірландія компанія Essity Hygiene Products налічує близько 1500 працівників у дев'яти представництвах, включаючи шість фабрик із виробництва тканин. До місцевих регіональних брендів належать Bodyform, Cushelle, Velvet і Plenty. Близько 65% британських сімей купували брендові продукти Essity в 2015 році (Kantar Worldpanel Market Research). Більше інформації на нашому сайті www.essity.com/uk