Libresse став першим в Україні брендом, що не боїться показувати в рекламі прокладок експериментальну рідину природнього червоного кольору. Це стало частиною нашої кампанії #ценормально, покликаної долати табу місячних у масмедіа.

Згідно з результатами нещодавно проведеного нами дослідження, 40% українців та українок згодні з тим, що масова культура обходить стороною та замовчує тему місячних, а 22% прагнуть отримувати більше чесної інформації про жіночий цикл з масмедіа. Більш детально з результатами дослідження ти можеш ознайомитись за посиланням.
 
У нових рекламних роликах, створених на підтримку кампанії #ценормально, ми показали чоловіків та жінок, які вільно спілкуються про місячні, передають одне одному прокладки та купують їх у магазині, не ховаючись, а експериментальна рідина на гігієнічних засобах має природній червоний, а не синій колір.
 
#Ценормально уже сколихнула соцмережі: після того, як до руху долучилися відомі жінки, зокрема письменниця та правозахисниця Лариса Денисенко та редактор онлайн-видання The Devochki Оксана Павленко, користувачі соцмереж почали ділитися власним ставленням до проблеми стигматизації місячних та висловлюватися на підтримку кампанії
Ми, команда Libresse, вважаємо, що тема лишається табуйованою, доки хтось не наважиться заговорити про неї першим. Ми віримо, що наша кампанія допоможе змінити ставлення до місячних та дасть поштовх масмедіа більш вільно висловлюватись на цю тему, оскільки ми бачимо, що суспільство цього потребує. Зрештою, наше гасло —“Живи сміливіше!”